Pravidlá pre vrátenie platby
1. PRÁVO NA VRÁTENIE TOVARU/PRÁVO NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY - 14 DNÍ
1.1. Spotrebiteľ, ktorý uzavrel zmluvu na diaľku, môže od zmluvy odstúpiť do 14 kalendárnych dní bez udania dôvodu a bez toho, aby mu vznikli akékoľvek náklady, s výnimkou nákladov uvedených v bode . 8.8. Pravidiel. Na to, aby sa vyhlásenie rešpektovalo, stačí, ak ho zašlete pred uplynutím lehoty. Možno napríklad podať vyhlásenie o odstúpení od zmluvy:
- v elektronickej forme e-mailom na adresu: support@vortexvr.sk
1.2. Príklad formulára na odstúpenie od zmluvy sa nachádza v prílohe č. 2 k zákonu o právach spotrebiteľa a okrem toho sa nachádza v ods. 11 nariadenia (podmienky poskytovania služieb). Spotrebiteľ môže použiť formulár, ale nie je povinný.
1.3 Predávajúci je povinný bezodkladne, najneskôr do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia vyhlásenia spotrebiteľa o odstúpení od zmluvy, vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré spotrebiteľ uhradil, vrátane nákladov na doručenie výrobku (s výnimkou akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré vznikli v dôsledku toho, že si spotrebiteľ zvolil iný spôsob doručenia ako najlacnejší štandardný spôsob doručenia dostupný v internetovom obchode). Predávajúci vráti platbu rovnakým spôsobom platby, aký použil spotrebiteľ, pokiaľ spotrebiteľ výslovne nesúhlasil s iným spôsobom vrátenia platby, ktorý pre spotrebiteľa nepredstavuje žiadne náklady. Ak predávajúci neponúkol spotrebiteľovi, že si výrobok vyzdvihne sám, môže predávajúci zadržať vrátenie platby prijatej od spotrebiteľa, kým nedostane výrobok späť alebo kým spotrebiteľ nepredloží dôkaz o tom, že výrobok vrátil, podľa toho, čo nastane skôr.
1.4. Spotrebiteľ je povinný vrátiť výrobok predávajúcemu bezodkladne, najneskôr do 14 kalendárnych dní odo dňa, keď spotrebiteľ odstúpil od zmluvy, alebo ho odovzdať osobe poverenej predávajúcim na jeho prevzatie, ak predávajúci neponúkol, že si výrobok prevezme sám. Na dodržanie lehoty stačí vrátiť výrobok pred uplynutím jeho platnosti. Spotrebiteľ môže výrobok vrátiť na adresu vo Varšave v Poľsku.
1.5. Spotrebiteľ zodpovedá za akékoľvek znehodnotenie výrobku, ktoré vzniklo v dôsledku používania výrobku nad rámec toho, čo je nevyhnutné na určenie povahy, vlastností a funkcie výrobku.
2. AKO?
Vrátenie uskutočníte tak, že nás kontaktujete e-mailom na adrese support@vortexvr.sk, pričom uvediete číslo objednávky, svoj e-mail, ktorý ste použili pri objednávke, a fotografiu výrobku, ktorý chcete vrátiť, a vysvetlenie. Vysvetlite, prečo chcete výrobok vrátiť, a priložte fotografie, ak je s výrobkom niečo v neporiadku alebo ak je obal poškodený.
Zodpovedáte len za zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, ako je nevyhnutné na určenie povahy, vlastností a funkcie tovaru.
Ak vám niečo nie je jasné alebo máte ďalšie otázky, obráťte sa na našu zákaznícku podporu:
E-mail: support@vortexvr.sk
Adresa skladu/adresa vrátenia:
Paxy - VortexVR
Bytčická 76, P.O. BOX 5
01681 Žilina
3. VRÁTENIE PEŇAZÍ
Po tom, ako nám zákazník vráti výrobok a my overíme jeho stav prostredníctvom otvoreného nákupu alebo po prijatí vrátenia, prevedieme vaše peniaze rovnakým platobným kanálom, ktorý ste ako zákazník použili, t. j. kreditnou kartou, kartou VISA, MasterCard, AmericanExpress, Apple Pay, Google Pay alebo PayPal.
V prípade platieb kreditnou kartou môže trvať 5 až 10 pracovných dní, kým sa vrátenie peňazí objaví na výpise z kreditnej karty.
- Vrátenie peňazí sa uskutoční do 14 dní po tom, čo spoločnosť VortexVR obdrží a spracuje vaše vrátenie, v závislosti od spôsobu platby, ktorý ste použili v čase nákupu.
- Ak je výrobok akýmkoľvek spôsobom poškodený zákazníkom alebo ak ste iniciovali vrátenie po 14 kalendárnych dňoch odo dňa, keď ste výrobok dostali, nemáte nárok na vrátenie peňazí.
- Pri objednávkach zasielaných spoločnosťami DHL, alebo UPS musí zákazník nahlásiť poškodenie alebo chýbajúce časti v ten istý deň, ak sú viditeľné, do 7 dní, ak nie sú viditeľné zvonku.